WSZYSTKO O COUNTER STRIKE 1.6

Forum o CS1.6


#1 2013-03-02 22:24:55

 cwaniaK

cwaniaK M4 MASTER

37506441
Call me!
Zarejestrowany: 2013-02-17
Posty: 26
Punktów :   

Jak usunąć animacje z modelu broni.[NIEMOŻLIWE STALO SIĘ MOŻLIWE]

Jak usunąć animacje z modelu broni.



Czasami zdarza się że chcemy mieć bronie bez animacji tzw. HLTV.
Jednak jeśli mamy jakieś podmienione modele np. z fpsbanana.com mają one zazwyczaj animacje.
W tym tutorialu opiszę jak je wyłączyć


Ok na początek będziemy potrzebować tych programów:

- Jed's Half-life model viewer (JHLMV): http://www.wunderboy.org/download.ph..._setup.zip&s=2
- Gui studio mdl : http://www.wunderboy.org/download.ph...dl_1.0.zip&s=1
- Hl mdl decompiler : http://www.3d2toy.com/dynamic/download/135_mdldec12.zip
- Jakiś model broni z fpsbanana

JHLMV i Gui studio mdl instalujemy normalnie tak jak każdy inny program.
hl mdl decompiler rozpakowywujemy do jakiegoś folderu.

Teraz czas na konfigurację Jhlmv.

Uruchamiamy ten program i naciskamy Tools>Configure tools.
W polu "path to mdldec.exe' (na samym dole okna) klikamy na trzy kropki i wskazujemy plik mdldec.exe (jest on tam gdzie wypakowaliśmy Hl mdl decompiler.


A teraz do roboty!


tworzymy jakiś folder ( żeby było wygodniej ) i kopiujemy do niego plik z modelem broni której chcemy usunąć animacje. (ale nie np. w_m4a1 ani p_m4a1 tylko v_m4a1, bardzo ważne!!) teraz włączamy jhlmv i wybieramy Tools>decompile model i wybieramy nasz plik z modelem broni.

w folderze w którym znajdował się model broni są nowe pliki są to animacje, model broni i plik qc. który zawiera informacje niezbędne do kompilacji.

otwieramy w notatniku plik qc. (jeśli jest to model ak47 będzie on miał nazwę ak47.qc) i szukamy napisu 'animation sequences'.

pod tym napisem mamy informacje o animacjach broni, teraz szukamy napisu:
$sequence "draw" "draw"
(zamiast 'draw' może być np. draw2, draw1, draw4 itp.)

to 'draw' to animacja wyciągania broni, więc zamieniamy wyrazy 'draw' na 'idle'.
( UWAGA! Jeśli w tym folderze co jest plik qc. zamiast pliku 'idle.smd' jest np 'idle1.smd' zamiast idle wpisujemy idle1 ! Bardzo ważne )

możemy także usunąć inne animacje np przeładowania broni.
aby to zrobić szukamy zamiast $sequence "draw" "draw" odpowiedniego napisu.
np. dla przeładowania będzie to reload dla strzału shoot, shoot1, shoot2, shoot3 itp. pamiętamy jednak o tym że jak mamy zamiast animacji idle animacje idle1 wpisujemy idle1 napisałem o tym wyżej.

ok już niedługo koniec. teraz czas na kompilację.

zapisujemy zmieniony plik qc. i uruchamiamy gui studio mdl.
W gui studio mdl wybieramy file>load qc file i wybieramy z dysku nasz zmodyfikowany plik qc.

teraz naciskamy na dole compile.....

jeśli kompilacja przebiegła prawidłowo w folderze w którym mieliśmy plik qc będzie nasz skompilowany model czyli ak47.mdl.

teraz kopiujemy go do naszego folderu cstrike>models i testujemy w grze!


10 postów √
500 postów ×
1000 postów ×
1500 postów ×

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krejzilaba.pun.pl www.clannara.pun.pl www.fordelta.pun.pl www.spank.pun.pl www.olimpialb.pun.pl