Forum o CS1.6
Jeżeli otrzymujesz ostrzeżenia CL_FlushEntityPacket, może to znaczyć, ze:
Twoje połączenie internetowe lub na serwerze ma problemy.
Na twoim systemie działa P2P lub jakiś podobny program, wysyłanie e-maila również może to powodować.
Są jakieś inne komputery w twojej sieci lokalnej, które korzystają z twojego połączenia internetowego.
Siec serwera na którym jesteś jest przeciążona (gra za dużo graczy, serwer wysyła e-maila lub coś innego).
Używasz połączenia radiowego.
Masz wirusa, trojana lub robaka internetowego, który generuje ruch w sieci.
Jesteś połączony do internetu używając analogowego modemu (56K).
Twoje ustawienia rate, cl_updaterate lub cl_cmdrate sa ustawione zbyt wysokie dla twojego połączenia internetowego. Poradnik: Ustawienia internetu w CS. ( rate, ex_interp ... ) | Counter-strike 1.6 @ cs 1.6
Możesz pomóc w znalezieniu i wyeliminowaniu zródła problemu poprzez:
Wyłączenie wszystkich niepotrzebnych programów na twoim komputerze przed rozpoczęciem grania.
Odłącz wszystkie inne komputery z twojego gospodarstwa, jeżeli one powodują problem.
Przeskanuj wszystkie komputery w twojej sieci domowej za virusami/trojanami i oprogramowaniem szpiegującym. Opis na dole jak sprawdzić czy masz virusy/trojany na swoim komputerze.
Jeżeli używasz połączenia radiowego, spróbuj podłączyć sie używając bezpośredniego połączenia przez kabel i sprawdź, czy problem zniknie. Prawdopodobnie musisz wyłączyć usługę "Wireless Zero" w czasie gry.
Postępuj zgodnie z rekomendowanymi procedurami w celu dostrojenia twojego połączenia modemowego 56K(jednak oczekuj, ze ten błąd będzie występował od czasu do czasu z modemami analogowymi). Dr Tweak's Advanced 56k help guide
Domyślna prędkość dla modemów 56K jest od 3500 do 5000, 7500 dla DSL i 9999 dla Cable/T1, powinieneś używać przybliżonych ustawień dla twojego połączenia. Ustawiasz je w konsoli gry (domyślnie ~ ) wpisując: rate 7500
Domyślna wartość cl_updaterate to 20, ustawienie tej liczby na wyższa zwiększa zapotrzebowanie na pobieranie przez twoje połączenie internetowe. Ustaw ja w konsoli gry: cl_updaterate 20
Domyślna wartość cl_cmdrate to 30, ustawienie wyższej wartości zwiększa zapotrzebowanie na wysyłanie danych przez twoje połączenie internetowe. Ustaw ta wartość w swojej konsoli: cl_cmdrate 30 .
Offline